E-pood

Võttes arvesse, et Lootos Ettevõtted OÜ (edaspidi Lootos Trade) põhitegevusalaks on professionaalsete kosmeetika, tarvikute ja salongisisustuse maale toomine ning turustamine juuksuri- ja ilusalongidele, on Lootos Trade’i eesmärgiks pakkuda koostööpartneritele (juriidilisest isikust Lootos Trade’i kliendid) võimalust osta tooteid ilusalongis kasutuseks ja tegeleda toodete edasimüügiga ilusalongi klientidele, lähtudes heast kaubandustavast.

Lootos Trade on ametlik ja aus kaupleja, kellel on lepingud toodete maaletoojate ja tootjatega, mis määravad ärikliendi- ja jaemüügi tingimused.

Selleks, et vältida ebaausa konkurentsi tekkimist ja piirata iluteeninduse turu rikkumist, on Lootos Trade kehtestanud juriidilisest isikust klientidele, kelleks võib olla nii äriühing, FIE kui ka LHV ettevõtluskonto omanik (edaspidi Äriklient/Ärikliendid) Lootos Trade’i Toodete müügi puhul käesolevad täpsustavad müügitingimused.

ÄRIKLIENDI MÜÜGITINGIMUSED

1. Ärikliendi müügitingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Käesolevad Ärikliendi müügitingimused (edaspidi Müügitingimused) kehtivad Lootos Trade’i ja Äriklientide vahel Lootos Trade’i kaupade (edaspidi Toode/Tooted) ostmisel ning sätestavad Ärikliendi ja Lootos Trade’i vahelise lepingulise suhte eeldused ja tingimused, sealhulgas, kuid mitte ainult, Ärikliendiks saamise korral.

1.2. Müügitingimused on siduvad kõigile Äriklientidele ja iluteeninduskoolide õpilastele.

1.3. Lootos Trade jätab endale õiguse teha muudatusi Müügitingimustes ja toodete müügihindades ning nimetatud muudatusi kajastatakse Lootostrade.ee veebilehel.

1.4. Lootos Trade’i ja Äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.

2. Ärikliendiks registreerimine

2.1. Ärikliendiks registreerimine toimub äriühingu või FIE või LHV ettevõtluskonto omaniku allkirjaõigusliku esindaja avalduse alusel ning registreerimise peamiseks eelduseks on viide äriühingu või FIE või LHV ettevõtluskonto omaniku tegevusele iluteenindusvaldkonnas.

2.2. Juhul, kui ametlikes andmebaasides (äriregister, krediidiinfo jne) ei kajastu seotus iluteenindusvaldkonnaga, on Lootos Trade’il õigus enne Ärikliendi õiguste andmist küsida täiendavat infot äriühingu või FIE või LHV ettevõtluskonto omaniku äritegevuse kohta.

2.3. Lootos Trade’i esinduskauplus Tallinnas (Laki Ärikeskuses, Värvi 5, A korpus, ruum 403) on nii Jae- kui Ärikliendi müügiasutus.

2.4. Eelmises punktis nimetatud esinduskauplust saavad külastada ka jaekliendid ning sellest tulenevalt on toodetel väljas jaehinnad. Ärikliendi soodustused rakenduvad toodete ostu sooritamisel isikut tõendava dokumendi olemasolul Lootos Trade’i müügiasutuse kassas.

2.5. Ärikliendile kehtivate Toodete hindade avalikustamine kolmandatele isikutele ei ole lubatud!

2.3. Juhul, kui Äriklient sooritab oste koos kolmanda isikuga, ei ole Lootos Trade’i klienditeenindajatel lubatud Ärikliendile kehtivaid toodete hindu avalikustada. Sel juhul informeerib Lootos Trade’i klienditeenindaja Äriklienti Ärikliendi hindadest diskreetselt.

3. Esindussalongid ja edasimüüjad

3.1. Lootos Trade pakub Ärikliendile võimalust saada toodete brändide esindussalongiks või edasimüüjaks.

3.2. Esindussalongina on lubatud tegeleda vaid Ärikliendil, kes on sõlminud Lootos Trade’iga vastava koostöölepingu, milles on kokku lepitud Toodete esindussalongiks olemise reeglid ning tingimused.

3.3. Toodete edasimüügi puhul vastutab Toodete osas jaekliendi ees edasimüüja.

3.4. Ärikliendile, kes on toodete edasimüüja või omab Esindussalongi pakub Lootos Trade motivatsioonipaketti, mis aitab kaasa iluteenindaja töö edule ning sisaldab järgnevat:

  3.4.1. Toodete stardikomplekti soodustused (ainult Esindussalongidele);

  3.4.2. hinnasoodustused;

  3.4.3. jooksvad pakkumised ja sooduskampaaniad;

  3.4.4. tasuta esindatava Toote brändi- ja tootekoolitused (ainult Esindussalongidele);

3.5. Täpsemat infot Toodete edasimüügi ja esindussalongi osas saab e-posti aadressilt: trade@lootos.ee.

TAVAKLIENDI MÜÜGITINGIMUSED

1. Müügitingimuste kehtivus ja ulatus

1.1. Käesolevad Müügitingimused kehtivad Lootos Trade veebipoe klientide (edaspidi Ostja) ja Lootos Ettevõtted OÜ  (edaspidi Lootos Trade) vahel kauba (edaspidi toode/tooted) ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Lootos Trade veebipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Lootos Trade jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades ning nimetatud muudatusi kajastatakse Lootos Trade veebilehel www.lootostrade.ee.

2. Hinnad

2.1. Kõik hinnad Lootos Trade veebipoes sisaldavad käibemaksu vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale maksumäärale..

2.2. Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni.

3. Tellimuste vormistamine

3.1. Lootos Trade veebileheküljelt on võimalik osta neid Tooteid, millel on nupp “Lisa ostukorvi”. Sobiva Toote tellimiseks peab need lisama ostukorvi.

3.1.1. Professionaalseks kasutamiseks mõeldud tooteid saavad osta vaid Lootos Trade’s registreeritud ja Lootos Trade’i poolt kinnitatud iluteenindajatest ärikliendid.

3.2. Toote hind ja saadavus võivad jooksvalt ja etteteatamata muutuda.

3.2.1. Toodete saadavust on võimalik kontrollida vastava Toote lehekülje alalahtrist.

3.2.2. Toodete hind on välja toodud toote leheküljel ning soodushinna puhul kajastub seal nii soodus- kui tavahind.

3.3. Ostjal on võimalik ostukorvi sisu vaadata vajutades veebilehekülje päises asuvale ikoonile “Ostukorv”.

    3.3.1. Ostukorvis olevat Toodete kogust saab muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud Toodete arvu.

    3.3.2. Tooteid saab ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale “ristile”.

3.4. Enne tellimuse vormistamist tuleb valida sobiv tarneviis.

    3.4.1. Alates 100€ on toodete kohaletoimetamine Eesti piires tasuta

3.5. Tellimuse vormistamiseks peab vajutama nupule “Vormista tellimus”.

    3.5.1. Kui olete Lootos Trade’i veebipoe registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse.

    3.5.2. Kui tellite Tooteid esimest korda, vajutage nupule “Registreeri” ja sisestage kontaktandmed.

3.6. Tellimuse kinnitamiseks vajutage nuppu “Tellin ja tasun”.

    3.6.1. Seejärel vormistatakse ettemaksuarve, mis tuleb tasuda, pangaülekandega või kasutades pangalinki.

    3.6.2. Tellimuse kinnitus ehk ettemaksuarve saadetakse Ostja e-posti aadressile.

    3.6.3. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata ikooni alt “Minu konto”.

3.7. Tooted postitatakse Lootos Trade’i poolt peale arve tasumist 3 tööpäeva jooksul.

4. Müügilepingu jõustumine

4.1. Ostja seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule “Tellin ja tasun”.

4.2. Müügileping loetakse sõlmituks alates tellimuse kinnituse järgse ettemaksu summa laekumist Lootos Ettevõtted OÜ arvelduskontole.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Pärast müügilepingu jõustumist (Ostjapoolset ettemaksuarve tasumist) komplekteerib Lootos Trade tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Lootos Trade’i logistikapartneritele.

5.2. Tellimused postitatakse kolme tööpäeva jooksul või vastavalt tootekaardile märgitud tarneajale.

    5.2.1. Saartel võib kohaletoimetamine aega võtta kuni 3 päeva.

    5.2.2. Juhul, kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib Lootos Trade’i klienditugi Ostjaga kokku sobiva tarneaja.

5.3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks peab Ostja hoolega üle kontrollima kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.

5.4. Ostja võib Toote lepingu tingimustele mittevastavuse korral:

    5.4.1. keelduda oma tellimusest või võlgnetava kohustuse täitmisest;

    5.4.2. nõuda kahju hüvitamist, hinnaalandust;

    5.4.3. nõuda Lootos Trade’i poolt rahaliste kohustusega täitmise viivitamise korral     viivist.

    5.4.4. transpordi käigus vigastada saanud Tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Ostjale;

    5.4.5. juhul, kui Toodet ei saa asendada, hüvitatakse Ostjale kauba maksumus.

5.5. Lootos Trade ei vastuta Toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui Tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Lootos Trade ei saanud mõjutada või ette näha.

5.6 Valides tarnevõimaluse ,,tulen ise järele” on ostja kohustus tulla kaubale järele Lootos Trade esinduspoodi aadressil Värvi 5-A403, Tallinn kolme tööpäeva jooksul.

6. Taganemisõigus

6.1. Lootos Trade’i veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Ostjale ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata tagastada.

    6.1.1. Taganemistähtaeg lõppeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Ostja või Ostja nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud tooted füüsiliselt enda valdusesse.

6.2. Taganemisõigus puudub:

    6.2.1. kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada ja mis on tarnitud suletud pakendis, kuid mille pakend on kliendi poolt avatud;

    6.2.2 kaupadele, mis ei oleks peale pakendi avamist kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel;

    6.2.3 kaupadele, mille pakendi mitteavamist või kauba mitte kasutamist ei ole Lootos Tradel võimalik tuvastada (nt tootel puudub foolium/kile korgi ümber);

    6.2.4 tootele, mis on valmistatud Ostja esitatud tingimuste kohaselt;

    6.2.5 tootele, mis on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;

    6.2.6 tootele, mida on kasutatud majandus-ja kutsetegevuse eesmärgil.

6.3. Kauba tagastamisel tagastab Lootos Trade Ostjale tagastatava toote maksumuse viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Lootos Trade saab teada Ostja otsusest toode tagastada. Toote tagastamiseks tuleb Ostjal täita toote tagastamise avaldus.

    6.3.1. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

6.4. Ostja peab toote Lootos Trade’ile tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil ta teatas Lootos Trade’i toote tagastamise soovist. Toote saab tagastada:

    6.4.1. Lootos Trade’i esinduskauplusesse Laki Ärikeskusesse, Värvi 5, A korpus, 4. korrus, ruum 403

    6.4.2. Pakiautomaati, kasutades saadud koodi.

6.5. Tähtajast on kinni peetud, kui Ostja tagastab toote enne 14-päevase tähtaja lõppu.

6.6. Lootos Trade’il on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Lootos Trade on tagastatava toote tagasi saanud või Ostja on esitanud Lootos Trade’ile tõendid, et ta on toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.7. Kui Ostja soovib vältida toote väärtuse vähenemise hüvitamist, siis tuleb toodet kasutada ja proovida nii, nagu seda on võimalik teha tavakaupluses, ning toode tuleb tagastada originaalpakendis ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid ning Lootos Trade’i poolt lisatud kingitusi). Kui Ostja kasutab toodet rohkem, kui on vaja teha toote olemuses ja toimimises veendumiseks, või ei tagasta toodet originaalpakendis ja esialgses komplektsuses, siis vastutab Ostja toote väärtuse vähenemise eest.

    6.7.1. Tagastamisele kuuluva toote halvenemise korral vastutab Ostja toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, võib Ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes.

6.8. Toote väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on Lootos Trade’il õigus Ostjale esitada hiljemalt ühe kuu jooksul arvates toote tagastamisest.

6.9. Kui Ostja on tagastatavat toodet kasutanud või proovinud muul moel, kui seda oleks lubatud tavapäraselt teha poes või ta on kasutanud toodet rohkem, kui on vaja teha selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, siis vastutab Ostja toote väärtuse vähenemise eest ning Lootos Trade’il on õigus see summa tagastamisele kuuluvast ostuhinnast maha arvata. Juhul, kui Ostja ei ole nõus Lootos Trade’i poolt näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus selle kindlaks tegemiseks pöörduda sõltumatu eksperdi poole. Sõltumatu eksperdi kulud tasub pool, kelle seisukoht ei osutunud põhjendatuks. Kui sellise poole väljaselgitamine osutub võimatuks, siis jagatakse ekspertiisiga seotud kulud Ostja ja Lootos Trade’i vahel pooleks.

6.10. Kui selgub, et Ostja ei ole saanud tellitud toodet, toode ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Ostja tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.

7. Ostetud Toote kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil (ka juriidiline isik)

7.1. Juhul, kui ostetud toodet on kasutanud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumite korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.

8. Vastutus ja pretensioonide esitamise kord

8.1. Lootos Trade ja Ostja vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Lootos Trade vastutab Ostjale müüdud toote lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates toote üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Lootos Trade’i kohustus.

8.3. Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava toote puhul esitada Lootos Trade’ile pretensioone kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates Toote puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab Ostja kasutusele võtma mõistlikud abinõud toote säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega toodet, kui toote kasutamine halvendab veelgi toote seisukorda.

8.4. Ostjal on võimalik toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele, sh nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Ostjale põhjendamatuid ebamugavusi, on Ostjal õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagasi.

8.5. Lootos Trade ei vastuta Ostja süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

8.6. Kui tootele on Lootos Trade’i või tootja poolt antud müügigarantii, antakse Ostjale garantiitingimused kirjalikult koos tootega ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.

8.7. Hilisemate probleemide lahendamiseks peab Ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et toode on ostetud Lootos Trade’i esindusest või e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Lootos Trade probleemi lahendamata jätta.

8.8. Lootos Trade’i esindusest või e-poest ostetud toote puuduse ilmnemisel on Ostjal võimalik pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Lootos Trade’i esindustesse:

    8.8.1. Tallinnas: Laki Ärikeskuses, Värvi 5, A korpus, 4. korrus, ruum 403

   8.8.2. või veebipoe poole, saates e-kirja aadressile trade@Lootos.ee või helistada telefonil +372 56 802 910

8.9. Pretensiooni esitamisel tuleb esitada puudusega toode. Lootos Trade ja Ostja sõlmivad seadme hooldus- ja remonttööde kokkuleppe, kui toote puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja toode saata diagnostikasse või ekspertiisi.

8.10. Pretensiooni esitamisel tuleb ära märkida:

    8.10.1. Ostja nimi ja kontaktandmed;

    8.10.2. Kaebuse esitamise kuupäev;

    8.10.3. Toote puudus;

    8.10.4. Lootos Trade’ile esitatav nõue;

    8.10.5. Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

8.11. Lootos Trade vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Ostja pretensiooni kättesaamist. Kui Lootos Trade’il ei ole võimalik 15 päeva jooksul Ostja pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.

8.12. Toote puuduste lahendamisel lähtutakse Lootos Trade’i pretensioonide esitamise tingimustest, mis on käesolevate müügitingimuste lahutamatuks osaks.

8.13. Ostjal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet aadressil Sõle 23a, 10614 Tallinn, e-post: info@ttja.ee. Kohtuvälise lahendi leidja internetipõhiste tarbijavaidluste lahendamisel vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu (EL) määrusele 524/2013.

8.14. Kui Ostja ja Lootos Trade ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole, mille menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

8.15. Ostjal on õigus pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

9. Vääramatu jõud

9.1. Lootos Trade ei vastuta tekkinud kahju või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Lootos Trade ei saanud mõjutada või ette näha.

10. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

10.1. Isikukaitse tingimustega saab lähemalt tutvuda.siin.

11. Andmete töötlemine ja turvalisus

11.1. Kõik Lootos Trade’i e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Ostja/Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Välja arvatud juhtudel, kui kuller vajab kauba kohaletoimetamiseks Ostja/Kliendi nime, telefoninumbrit ning kohaletoimetamise aadressi või muudel seadusega ettenähtud juhtudel.

11.2. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse, samuti puudub ka Lootos Trade’i e-poel neile juurdepääs.

12. Muud tingimused

12.1. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

12.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Lootos Trade endale õiguse loobuda müügist ning tagastada Ostjale raha tema arvelduskontole mõistlikult vajaliku aja jooksul.

12.3. Toodete infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Ostja viimast külastamist uuenenud.

KAUBA KOHALETOIMETAMINE

1. Lootos Trade postitab tooted peale arve tasumist 3 tööpäeva jooksul.

   1.1. Saartele võib kohaletoimetamine aega võtta kuni 3 tööpäeva.

   1.2. Juhul, kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib Lootos Trade klienditugi Ostjaga kokku sobiva tarneaja.

2. Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva ettemaksu laekumist Lootos Ettevõtted OÜ arvelduskontole.

3. Pärast müügilepingu jõustumist (Ostjapoolset ettemaksuarve tasumist) komplekteerib Lootos Trade tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Lootos Trade’ilogistikapartnerile.

4. Viivitusteta kohaletoimetamiseks peab Ostja hoolega üle kontrollima kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.

5. Alates 100 € on toodete kohaletoimetamine Eesti piires tasuta.

6. Lootos Trade logistikapartneriteks tellimuste kohaletoimetamisel on: 

  6.1. DPD Eesti AS

  6.2 Omniva 

  6.3 Itella Smartpost

7. Täpsemate tarneviiside ning hinnakirjaga on Ostjal võimalik tutvuda Lootos Trade’i veebikaubamaja personaalsele kontole sisse logides või koduleheküljel www.lootostrade.ee ikoonile “Ostukorv” vajutades.

8. Salongisisustuse tellimisel võib Lootos Trade’i esindaja võtta Ostjaga ühendust transpordiviisi täpsustamiseks.

9. Kauba tellimisel väljaspool Eestit peab Ostja valima selleks sobiva transpordiviisi.

  9.1. Tarneaeg oleneb sihtriigist ja valitud tarneviisist.

10. Suuremahulised saadetised kaaluga rohkem kui 31,5 kg või mahuga üle 0,126 m3 toimetatakse sihtkohta ning Ostja peab tagama saadetise mahalaadimise võimalikkuse.

11. “Uksest ukseni” transport tähendab seda, et Ostja korraldab ise kauba vastuvõtmise ja siseruumidesse toimetamise.

  11.1. Kulleritel ei ole kohustust ette helistada.

12. Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid asendatakse Ostjale.

13. Lootos Trade ei vastuta toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Lootos Trade ei saanud mõjutada või ette näha.

14. Valides tarnevõimaluse ,,tulen ise järele” on ostja kohustus tulla kaubale järele Lootos Trade esinduspoodi aadressil Värvi 5-A403, Tallinn kolme tööpäeva jooksul.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipoe Lootos Trade isikuandmete vastutav töötleja on Lootos Ettevõtted OÜ (registrikood 11884321) asukohaga Tööstuse tn 95-25, Tallinn, Harjumaa 10416, tel  56241284 ja e-kiri info@lootos.ee.

Milliseid isikuandmeid töödeldakse
  • nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
  • kauba kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed.

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.

Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.posti

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Andmetöötlus toimub kliendi nõusolekul järgmiste tegevuste täitmiseks: infokirja saatmine.

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

Loots Trade võib edastada andmeid maksete algatamise teenuse osutamiseks makseteenuse pakkujale nimetatud maksete läbiviimiseks.

Pangalinkide maksete teostamiseks pakub tehnilist lahendust Montonio Finance UAB, mida sillab Montonio Finance OÜ.

Kliendi andmeid edastatakse makse teostamiseks Montonio Finance OÜ-le järgmiselt: Eesnimi, E-maili aadress, Telefoninumber, Toodete loetelu ja ostu summa, Seotud panga nimi, Ostu sooritamise IP aadress.

Isikuandmeid hoitakse serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitunud andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) isikuandmete töötlemine toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klienditoe vahendusel.

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, v.a juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel. 

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (+372 56 802 910, info@lootos.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

Shopping Cart (0)

Ostukorv